Ofte Stilte Spørsmål
Postens leveringstid er normalt 2-7 dager, avhengig av hvor du bor i landet. Hvis du bestiller mer enn ett produkt i samme bestilling med personlig tekst/design, er det mulig at produktene blir sendt i 2 forsendelser ut ifra produksjonstid på de forskjellige varene. Vi vil at du skal motta bestillingene så raskt som mulig når varene er ferdig produsert. Dette vil avhenge av hvilke produkter du bestiller.
Bestillingen din vil alltid kunne spores. Det eneste unntaket er for bestillinger som leveres som brevpost.
Når bestillingen sendes, sender vi ut en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder leveringsmåte, antatt leveringsdato og annen sporingsinformasjon (hvis dette er tilgjengelig).
Du kan også gå til din bestillingshistorie for å finne sporingsinformasjon.
Vi velger transportør til bestillingen din ut fra en rekke faktorer, f.eks. hvilke produkter som er kjøpt, leveringsadresse, størrelse/vekt på bestillingen.Du kan også gå til din bestillingshistorie for å finne sporingsinformasjon.
Vanligvis foregår alle leveranser innenfor normal arbeidstid fra mandag til fredag. Det kan selvfølgelig oppstå dårlig vær eller forsinkelser hos transportøren, men hvis bestillingen din ikke kommer til rett tid, har du ikke grunn til å være fornøyd, og det har ikke vi heller. Kontakt oss, og vi vil løse problemet!
Hvis du har gjort en bestilling og ikke straks mottar en ordrebekreftelse, kan det være lurt å sjekke søppelpost og/eller undersøke om du oppga riktig mailadresse ved bestilling.
Finner du fortsatt ikke din ordrebekreftelse, er det bare å ta kontakt med oss på epost.
Dersom du har oppgitt feil leveringsadresse, e-post eller telefon da du la inn din bestillingen så ta kontakt så fort som mulig på epost